top of page

Team heren 2, 65-plus kampioen !

  • 11 mei
  • 1 minuten om te lezen

Op vrijdag 8 mei was onze laatste competitie wedstrijd op de Twentsche golfclub.

We speelden tegen de hooge graven.

Ook nu weer prima weersomstandigheden. En ook nu weer eens putten op mooie snelle greens.

De eerdere 3 wedstrijden ( de Keppelse, de Koepel, de Twentsche hadden we alle gewonnen. Het

leek dus een formaliteit te worden maar niets was minder waar.

De eindstand was 14:8, en kwamen daarmee qua wedstrijdpunten gelijk met de Twentsche

golfclub die op dat moment op plaats1stond .

Maar onze overwinning op de Twentsche op 24 april (13:9) gaf de doorslag waardoor het

kampioenschap naar ons ging

Dank en felicitaties aan alle teamleden, captain henk jan van Ulzen, Ron Kershaw, engelbert

Lotgerink, jan Boswerger, Frans Meijer, Ton kuipers en Jan Kuipers.

We verheugen ons alweer op de komende competitie.



 
 
bottom of page